Agility grundträning

Best går Online Kurs för Klickerklok i agility grundträning. Vi tränar på nosduttar, cirkelarbete, hoppteknik, sittande starter, lite framförbyten och lek såklart! Här kommer tre filmer.

 

 

Detta inlägg publicerades i Agility, Best, Film. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Agility grundträning

  1. Julia skriver:

    Men Veronica! Det är ju en hund! :D Så stor han blivit! Och så himla kul att se filmer! Önskar jag hade tankeverksamhet nog att filma. Men det kommer väl kanske.

    • Wihman skriver:

      Haha! Jag vet, när hände det liksom, en liten mini-hund har jag nu! Sätt igång att filma, jag tycker det är bra för då skärper jag till mig.

  2. Petra & Skurk skriver:

    Vad kul att höra från er! Det var jättekul att tävla drag och Skurk var sjukt taggad! Sprang som aldrig förr. Snacka om att man fick en kick ;-)
    Har kollat era videoklipp nu, vad duktiga ni är! Ska bli kul att följa er i framtiden! Lycka till med allt! Kram

    • Wihman skriver:

      Jag förstår det! Baccus sprang som en gud under våra drag-träningar i Forshaga då vi tränade i grupp, motiovationen och taggningen sprider sig som ringar på vattnet mellan hundarna. Han springer inte alls lika bra själv, men det kommer gå fort tills Best är stor nog att vara med ;)
      Tack så jättemycket, kram! :-)

Lämna en kommentar